wolsungpbf

wolsungpbf
Dzisiaj jest ndz 10 lis 2024, 20:50

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak gramy
Post: pt 04 lis 2016, 16:20 
Offline
Admin

Rejestracja: pt 04 lis 2016, 00:38
Posty: 39
Wszystko jest jeszcze do dopracowania, zarówno technicznie, jak i jeśli chodzi o odgrywanie.

Będziemy korzystać z normalnych, Wolsungowych zasad. Będę miał czas na zastanowienie, więc w przeciwieństwie do normalnych sesji, będę pilnował zasad związanych z zasięgiem itp, które dotąd raczej pomijaliśmy.
Co do mechanicznych znaczników, to co macie na ręce, karty i żetony wysyłam na PW. Znaczniki HP będę wypisywał co całą rundę
Co do rzutów, myślę że wam zaufam i pozwolę rzucać samemu - po to, żebyście mogli jak najskładniej ułożyć opowieść dookoła tego. Ale starajcie się robić jak na sesji - najpierw opisać co próbujecie osiągnąć, rzucić, a potem opisać skutki, w miarę możliwości nie edytując tego co już napisaliście. Opisujcie rzuty dokładnie, mniej więcej w stylu:
Strzelanie(ZR): 6/9+; ST16; MANEWR(inny typ konfrontacji) ST+3;
:rold5: :nxtd: :rold9: :rold0: :rold2: ; = 28/19
Żebyśmy wiedzieli czy wszyscy używają tych samych zasad.
Jeśli uznam że to nie zdaje egzaminu, bo średnio brzmi, albo dlatego że rzucacie jakoś za wysoko, to coś zmienimy.
Do tego chciałbym, żebyście poza konfrontacją sygnalizowali mi, że ostatni post został przeczytany i nie macie nic do dodania, pochwalając, czy jak się to tam nazywa, ostatni post. Żebym wiedział że mogę kontynuować i nikt nie będzie marudził że nie zdążył napisać. Ale żeby to miało sens, muszę was prosić, żebyście wchodzili chociaż raz dziennie. Widziałem kilka takich sesji, które rozpadły się po paru postach, bo ludzie odpisywali może raz w tygodniu. [Niestety, jeszcze nie udało mi się uruchomić upvote'ów :oops: Mam nadzieję że kiedyś się uda...]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Formatowanie
Post: śr 09 lis 2016, 20:54 
Offline
Admin

Rejestracja: pt 04 lis 2016, 00:38
Posty: 39
Na razie poprawiam wasze formatowanie, żeby wszystko wyglądało jednolicie. Ale nie chce mi się tego robić w nieskończoność, także pisząc, przyglądajcie się jak wszystko wygląda u mnie. Ja wiem że pierdoła, ale jestem pojebanym perfekcjonistą i mnie wkurwia :oops: .
Kursywę zarezerwowałem dla narratora. To zostawia zwykły tekst na mechanikę i dialogi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Opisy a rzuty
Post: śr 09 lis 2016, 21:46 
Offline
Admin

Rejestracja: pt 04 lis 2016, 00:38
Posty: 39
Powiązanie umiejętności z atrybutami nawet w podręczniku jest opisane jako sugestia. Oznacza to, że jeśli dobrze to opiszecie, możecie Zastraszać na Krzepie, a Walczyć na Przenikliwości, a'la Sherlock z filmów. Ba, jak mnie przekonacie, że w tym wypadku będzie ważniejsza, możecie sobie nawet Walczyć na Charyźmie.
Tylko potem się nie zdziwcie, jak przegniecie i wyedytuję wam z posta taką zmianę, a rzut jednak nie wyjdzie.
Podobnie działają gadżety. Jeśli któregoś dnia stwierdzicie, że na tej akurat sesji wasz super wypasiony rewolwer +miliard bardziej pasowałby wam jako karabin, to możecie tak zrobić nie zmieniając nic w statystykach. Wszystko, byleby było ciekawiej, a historia była fajniejsza.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Zakładanie bloga | Poradniki do gier | Filmiki | Testy na inteligencję