IMIĘ: Grittwig Grimburg Archetyp: Śledczy Narodowość: Alfheim
RASA: Krasnolud Zdolności rasowe: Gadżeciarz: raz na scenę może zamienić dowolną rzecz z ekwipunku w gadżet z max. 2 cechami Słabość: Światło słoneczne: gdy krasnolud wystawiony jest na działanie silnego słońca, dorzucenie kości, zwiększenie wyniku i wymiana kart wymaga dwóch żetonów zamiast jednego.
PROFESJA: Dziennikarz Zdolność profesjonalna: Raz na sesję może zdobyć informacje o wybranej osobie (wiek, rasa, profesja, osiągnięcia). Raz na sesję odzyskuje żeton za: zdobycie materiału do artykułu albo wzbudzenie komentarzy i dyskusji swoim spostrzeżeniem.
ATRYBUTY Krzepa: 10+ Zręczność: 10+ Przenikliwość: 8+ Opanowanie: 9+ Charyzma: 10+
Kondycja: 1 Reputacja: 1 Obrona: 12 Wytrwałość: 12 Pewność siebie: 12
UMIEJĘTNOŚCI Analiza (Prz) 3 Blef (Cha) 3 Ekspresja (Cha) 3 Empatia (Prz) 3 Odwaga (Op) 3 Okultyzm (Prz) 3 Perswazja (Cha) 3 Pojazdy (Zr) 3 Półświatek (Prz) 3 Przyroda (Prz) 3 Spostrzegawczość (Prz) 3; +6 Strzelanie (Zr) 3; +6 Technika (Prz) 3; Specjalizacja: Usprawnienia broni +9 Ukrywanie się (Zr) 3 Walka (Krz) 3 Wiedza akademicka (Prz) 3 Wysportowanie (Krz) 3 Zastraszanie (Cha) 3 Złodziejstwo (Zr) 3
ATUTY, GADŻETY, SOJUSZNICY Gadżet - Notatnik i pióro na szynach - Pod ubraniem, na przedramionach, ma zamocowany mechanizm szynowy ze sprężynami. Poprzez naciśnięcie przycisków, nawet przez materiał, uwalnia mechanizm i zza rękawów wyskakują mu pióro i notatnik, które może chwycić w dłonie i dowolnie nimi manipulować, a nawet odczepić od mechanizmu. Po użyciu może ponownie wcisnąć oba przedmioty do rękawa.
OSIĄGNIĘCIA
|