IMIĘ: Archetyp: Narodowość:
RASA: Zdolności rasowe: [wybiera się jedną, można wybrać po jednej następnej na każdym poziomie sławy za osiągnięcie rasowe] Słabość:
PROFESJA: Zdolność profesjonalna: Raz na sesję odzyskuje żeton za: ['Prestiż' przy klasie, jakby ktoś nie zauważył]
ATRYBUTY [trzy rozwinięcia, dowolnie rozdane] Krzepa: 10+ Zręczność: 10+ Przenikliwość: 10+ Opanowanie: 10+ Charyzma: 10+
Kondycja: 1 [wyższe z Krz lub Zr] Reputacja: 1 [wyższe z Op lub Cha] Obrona: 12 [10+2*Kondycja] Wytrwałość: 12 [10+2*Kondycja] Pewność siebie: 12 [10+2*Reputacja]
UMIEJĘTNOŚCI [5 wyszkolonych, czyli +6 zamiast +3; 3 specjalizacje, czyli +9 w zawężonym zakresie; nie trzeba być wyszkolonym żeby być wyspecjalizowanym] Analiza (Prz) 3 Blef (Cha) 3 Ekspresja (Cha) 3 Empatia (Prz) 3 Odwaga (Op) 3 Okultyzm (Prz) 3 Perswazja (Cha) 3 Pojazdy (Zr) 3 Półświatek (Prz) 3 Przyroda (Prz) 3 Spostrzegawczość (Prz) 3 Strzelanie (Zr) 3 Technika (Prz) 3 Ukrywanie się (Zr) 3 Walka (Krz) 3 Wiedza akademicka (Prz) 3 Wysportowanie (Krz) 3 Zastraszanie (Cha) 3 Złodziejstwo (Zr) 3
ATUTY, GADŻETY, SOJUSZNICY [do wybrania z podręcznika; każdy dostaje gadżet profesjonalny, darmo jeden gadżet o dwóch cechach i 20XP do wydania]
OSIĄGNIĘCIA [normalnie jedno na początek, ale w tej kampanii zaczynamy bez]
|