IMIĘ: Arthur McKinnington
Archetyp: Salonowiec
Narodowość: Alfheim
RASA: Elf
Zdolności rasowe:
Hipnotyczny urok: raz na sesję może zwiększyć zakres przerzutu o jeden w dowolnym teście opartym na Charyzmie
Słabość:
Żelazo: każdy atak żelazną bronią , wymierzony w elfa, może po fakcie zostać uznany za dobicie.
PROFESJA: Przestępca
Zdolność profesjonalna: może wydać żeton, by zatuszować dowolną niezręczność towarzyską, drobny, lub poważny(nope!) skandal.
Raz na sesję odzyskuje żeton za: zdobycie przedmiotu o wielkiej wartości, lub wprowadzenie w błąd stróżów prawa.
ATRYBUTY
Krzepa: 10+
Zręczność: 9+
Przenikliwość: 9+
Opanowanie: 10+
Charyzma: 9+
Kondycja: 2
Reputacja: 2
Obrona: 14
Wytrwałość: 14
Pewność siebie: 14
UMIEJĘTNOŚCI
Analiza (Prz) 3
Blef (Cha) 6, 9 (Naciąganie)
Ekspresja (Cha) 6
Empatia (Prz) 6
Odwaga (Op) 3
Okultyzm (Prz) 3
Perswazja (Cha) 3
Pojazdy (Zr) 3
Półświatek (Prz) 3
Przyroda (Prz) 3
Spostrzegawczość (Prz) 3
Strzelanie (Zr) 6
Technika (Prz)
Ukrywanie się (Zr) 3, 9 (Skradanie)
Walka (Krz) 3, (Zr) 9 (Rapier)
Wiedza akademicka (Prz) 3
Wysportowanie (Krz) 3
Zastraszanie (Cha) 3
Złodziejstwo (Zr) 6
ATUTY, GADŻETY, SOJUSZNICY
Zestaw fałszywych dokumentów: gotowy na niemalże każdą okazję. pomagających przekonać osobę, że faktycznie jesteś inspektorem ds. zapobiegania epidemii rzeżączki w Lyonesse i prywatne widzenie z tym pacjentem jest sprawą wagi państwowej. (za
- akcja specjalna: wstęp do dowolnego przedsiębiorstwa, Blef +3)
Rapier ukryty w lasce: Arthur nie jest zbyt stary i laska używana przez osobę w jego wieku może wywoływać zdziwienie. Niemniej jednak, w razie potrzeby bardzo dobrze nauczył się symulować utykanie i zbywać wszelkie podejrzenia, a nagle wyciągnięty rapier dość szybko rozprawia się z tymi, którzy mają jeszcze jakieś wątpliwośc. ( Zaskoczenie - atak przed rozpoczęciem walki, po udanym przeciwstawnym teście blefu przeciw spostrzegawczości przeciwnika; za
niedeklarowane dobicie)
Dziki talent: Iluzje
OSIĄGNIĘCIA